Back in Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Back in Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Back in Miami

Door: jeannehenkgotoamerika

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

17 September 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

We zijn uitgescheept en weer back in Miami en in de Beachcomber aangekomen.
Een oud art deco hotelletje,maar wel schoon.
Hier houden we het wel uit tot woensdag.
Lekker dichtbij het strand en de winkelstraat(lincolnDrive).
Vandaag lekker niets doen en de omgeving wat verkennen.
We hebben een flink stuk gelopen in het Art Deco district,terrasje gepikt en naar USA beach Volley ball gekeken.daarna naar het hotel en heerlijk gedineerd,en s'avonds naar LincolnDrive geweest,althans een klein gedeelte ervan, de rest doen we morgen.Een leuke straat en gezellig druk.
En wat ook belangrijk is, weer onlinegeweest via de chat/webcame met het thuisfront.
leuk mam en Jan gezien te hebben,en dat alles goed gaat.
Zo dat was het weer zo'n beetje en ik heb weer alles bijgewerkt(de verslagen). Dat kan nu weer omdat we Wfi hebben hier.
Voor het thuisfront, ik ben nu meestal s'morgens online. bij jullie is dat dus in de namiddag.
Wie weet spreken we elkaar via de chat of webcame en anders kijk morgen dan maar hier voor het volgende verslag.
Allemaal de groeten en een fijne zondag morgen. Doei

• 18 September 2011 - 17:58

Johan En Wil:

Heij jeanne en henk.
    Weer vaste grond onder voeten.
    Zo te lezen was het weer geweldig.
    groetjes johan en wil.

• 19 September 2011 - 14:20

Jeanne Jacobs:

Inderdaad weer vaste grond onder de voeten, en het weer was geweldig we hebben het allemaal meegemaakt,regen,onweer storm,zon en ga zo maar door. Het was een ervaring op zich.
    Maar wel heeeeeeeeeeeel leuk, ben geen moment bang geweest,ondanks het ruige weer vaak s'avonds of in de namiddag voel je je heel veilig op zo'n groot schip.
    En al met al, de rest van de tijd was het weer super.en nu hier in Miami ook. gr. Jeanne en Henk.