Captains Argh. - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Captains Argh. - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Captains Argh.

Door: jeannehenkgotoamerika

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

14 September 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

t eiland van de piraten(Jack Sparrow)
Om 10 uur zijn we met de tender van boord gegaan.
Daarna winkel in en winkel uit.tot dat we bij "ons" kroegje kwamen(Breezes By The Bay)waar we 2jaar geleden ook waren.
Hebben daar onder het genot van een coctail en Henk een local beer, even uitgerust.
Henk hadt in korte tijd 2 halve liters naar binnen gewerkt en ik dus die coctail Captains Argh, alleen heb ik er langer over gedaan,na de ervaring met 2 jaar geleden dat ik hem te snel had uitgedronken, resultaat toen:lichtelijk aangeschoten. Dus nu rustig aan gedaan,want 3 soorten rum gaan je niet in de koue kleren zitten(haha).
Was wel heerlijk hoor. Daarna op ons gemakkie weer naar de tender terug gewandeld en om 15.00 met de tender naar de Liberty gevaren.
Daarna om 17.00 een meeting gehad met nog 150 andere cruisers in de grote zaal onder het genot van gratis coctails(ja alweer) en hapjes als dankjewel van Carnival Cruise lines,omdat we al een keer eerder met deze rederij gevaren zijn.
Toen om 20.15 Diner, met John en Lorreta van St.Tomas.
En morgen Jamaica.