Nog 28 uur te gaan. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Nog 28 uur te gaan. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Nog 28 uur te gaan.

Door: jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

30 Oktober 2014 | Nederland, Meijel

Hallo allemaal,de laatste loodjes vandaag.
Koffers staan al gepakt op enkele kleine dingen na,de goeie zin gaat mee en dan lekker 2 weken uitrusten.
Het was de laatste weken wat hectisch hier en voel nu dat we echt aan vakantie toe zijn.
Vandaag nog een lieve mail gehad van Corrina van het GoAmerika team die onze zitplaatsen in het vliegtuig had omgezet naar een hogere klasse, en we moeten ons melden bij de service balie van United Airlines voor 2 United club member cards zodat we in de United club lekker relaxed kunnen wachten totdat we het vliegtuig in kunnen,onder genot van een drankje en snack. Lekker weg van de hectiek van de gate.
Wat worden we toch verwend. Henk heeft dus een vroeg verjaardagspresentje omdat hij over een maand 60 word.(geintje) Hij wordt echt 60,maar dit kregen we gewoon van GoAmerika. Dit is echt een reisorganisatie uit duizende. Als je hun wat vraagt is niets te veel, ze staan gewoon voor je klaar.
En daarbij de mensen die er werken zijn net zo Amerika gek als wij. Bart de direkteur is net weer in Miami geweest,Corrina (een gouden engel) is in Los Angeles geweest en ga maar door.
De belevenissen en ervaring die ze opdoen tijdens die reizen geeft deze reisorganisatie een persoonlijk karakter en geven ze aan de mensen door die een vakantie bij hun boeken.
Daarbij komt ook nog dat ze een reis op maat kunnen aanbieden en je kunt het zo duur of goedkoop maken als jezelf wilt.
Kortom een reisorganisatie met een hart voor hun klanten.
Henk en ik verheugen ons erop om te mogen gaan.
Henk heeft zelfs zijn koffer al gepakt,normaal gebeurt dit een paar uur voor vertrek en dan met de nodige stress af en toe. En nu dus niet.heerlijk. Ik zal proberen om de eerste dagen wat op deze site te zetten,maar tijdens de reis zal dit niet lukken,omdat wij daar geen free wifi hebben. Maar als we weer in Fort Lauderdale zijn werk ik het wel bij. Maar eerst vrijdagmorgen om 4 uur vertrekken naar Aalsmeer waar onze auto weer geparkeerd staat en van daaruit naar Schiphol,waar we om 10 uur vertrekken naar Chicago en van daaruit verder vliegen naar Miami,daarna met de taxi naar Fort Lauderdale. waar we hopelijk rond 22.00 (Florida time) zijn, jullie liggen dan allemaal al lang op een oor want hier is het dan rond 04.00 als ik het goed heb.Zaterdag een relax dag en dan zondagmiddag het cruiseschip op. Tot zaterdag als het lukt. Groetjes: Jeanne en Henk.

• 30 Oktober 2014 - 07:36

Frieda:

Nou ik weet nu wel als we weer naar Amerika gaan , waar we boeken. Jeanne en Henk een hele fijne vakantie gewenst.