Eindelijk. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Eindelijk. - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Eindelijk.

Door: Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

02 November 2014 | Nederland, Meijel

Na een dag van bijkomen van alle sores en effe lekker shoppen in een mega shopping mall vlakbij ons hotel,zijn we vandaag eindelijk aan boord gegaan van het GROOTSTE(jawel hoor 2 cm langer als de Oases die laatst in Rotterdam was en identiek is aan dit schip)cruise schip van de wereld. Gewoonweg niet te filmen,ruim 6000 gasten en 2500 duizend crew leden, en je hebt nog niet het gevoel om in in mierenhoop te zitten. amazing.
Haast niet te bevatten dat zo'n bakbeest blijft drijven. Een Central park,een boardwalk(voor de kinderen ) compleet met draaimolen,een shopping promenade,theaters,zowel binnen als buiten,ijsbaan,klimwanden,bioscoop,casino,verschillende bars en restaurants,starbucks,zwembaden,solarium en relax ruimte,kids aria,midgetgolf,basketbalveld,wel 10 hottubs,welness ruimtes,kortom te veel om op te noemen.morgen hebben we een dag op zee en dan is het genieten,zonnen,zwemmen en uitrusten.

• 10 November 2014 - 07:15

Frieda:

Wat ongelooflijk allemaal. Ik weet niet wat ik zie op die foto's . Is dat allemaal op 1 schip?Super dat jullie dit kunnen doen. Geniet er nog van.!!!!

• 10 November 2014 - 11:42

Maartje:

Lieve Jeanne,

Wow! Wat ziet het er allemaal mooi en groots uit!
    En wat een mooie foto van jou, genietend...