Een dagje relaxen en Laughlin verkennen - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Een dagje relaxen en Laughlin verkennen - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Een dagje relaxen en Laughlin verkennen

Door: Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

09 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Laughlin

daar zijn we weer.net de foto's bij het vorige verslag geplaatst en nu het verslag van vandaag.
Na lekker te hebben uitgeslapen, zijn we lekker wezen ontbijten in ons mooie hotel.Het zat wel niet bij de kamerprijs in,maar we hebben een klantekaart gekregen en daardoor konden we ontbijten voor 0.99 dollarcent per pers.En het was echt meer dan genoeg.
Ook kregen we 5.00 dollar speeltegoed per pers. gratis en korting als we gingen dineren.En ik kan jullie wel zeggen het scheelt een hoop.
En die 5 dollar hebben we lekker vergokt en ook nog 25 dollar gewonnen en Andre had ook wat gewonnen. Dus hadden we het diner gratis. Lekker goedkoop of niet soms. Normaal ben ik niet zo voor dat gokken,maar vooruit, we hebben vakantie en dan mag dat wel een keer. En tot nu toe hebben we winst gemaakt.Niet veel(ruim 50 Dollar)maar wie het kleine niet eert is het grote niet .........Dus we zijn tevreden er mee.
We zijn ook nog naar Laughlin geweest(want ons hotel ligt ongeveer 15 km buiten Laughlin midden in de Mohave Dessert). Daar hebben we Colorado Bell bezocht waar we 8 jaar geleden ook zijn geweest.
maar wat ben ik blij dat we voor het AVI resort hebben gekozen,want de Colorado was echt vergane glorie.maar wel leuk om nog eens te zien. Daarna zijn we naar een grote outlet mall geweest en hebben nog wat gewinkeld.
En omdat het weer tegenviel, en het nogal bewolkt was en een harde wind vanuit de dessert stond(met de nodige zand waardoor het leek of het mistig was)zijn we daarna een stukje Californie in gereden en nog wat in de dessert rondgetoerd.
Daarna weer naar het hotel gegaan, de auto geparkeerd en het terrein rondom het hotel goed onder de loep genomen. Dus lekker gewandeld,wat foto's gemaakt en daarna wat gaan eten. En nu zitten we lekker tv te kijken. Morgen gaat het weer richting Las Vegas.Ik weet niet of we daar free wifi hebben,zoja dan maak ik morgen mijn laatste verslag van hier en de rest maak ik dan wel weer als we thuis zijn.Lukt het niet morgen dan doe ik het verslag van morgen ook even thuis.
nou tot morgen als het lukt. groetjes Jeanne en de rest.

Verslag uit: Verenigde Staten, Laughlin

Las Vegas here we come

Na veel overleg of we dit jaar op vakantie zouden gaan, hebben we begin deze week besloten om toch te gaan. Wij werken er per slot van rekening ook voor, Henk als flexkracht bij DHL en tevens ook meer en meer mantelzorger voor pap en mam, en ik als taxichauffeur en hhv er bij de thuiszorg en mijn werk (hobby) het maken van buffetten voor kleinere groepen. Dus dan is een paar weekjes vakantie wel eens nodig.
En aangezien wij een mooie aanbieding van United Airlines kregen nadat vorig jaar van alles mis ging en een leuke aanbieding van GoAmerika hebben gekregen.viel de prijs achteraf voor 100% mee.
Wij vertrekken 30 September naar Las Vegas, waar we 3 nachten verblijven en van daaruit gaan we weer met een huurauto van Alamo naar Zion National park,Bryce Canyon,Kanab en daar verblijven we ook 3 nachten, dan gaat onze reis naar Flagstaff dit ligt aan de route 66 en niet ver van de Grand Canyon. hier blijven we 2 nachten.Van hieruit gaan we naar Laughlin waar we in een resort nog lekker een paar dagen kunnen relaxen ,hier zijn we ook 2 nachten en van daaruit gaan we dan weer richting Las Vegas waar wew nog 1 nacht verblijven voordat we weer vertrekken richting Nederland. En wat het leukste is, dat onze Andre weer mee gaat, het is hem vorig jaar zo goed bevallen in de USA, dat hij er helemaal weg van is.
En zolang als hij het geregeld kan krijgen mag hij wat ons betrefd met alle liefde van de wereld mee.
Er komt misschien ook wel eens een tijd dat het niet meer gaat, en omdat we in deze regio in 2005 ook al eens zijn geweest en we altijd gezegd hebben dat we hier nog eens terug wilde komen ,ook om onze Andre de omgeving daar te laten zien.
Dus dit jaar bezoeken we de staten: Nevada,Utah en Arizona.
Als ter zijner tijd de hotels en derg. bekend zijn laat ik het jullie wel weten. Maar een nieuw reisverslag is weer in de maak.
Maar eerst komt ook nog een reisverslag van Opa,Oma en mij als we in week 19 weer een aantal daagjes naar Holzgau in Tirol gaan. Tenminste als alles zo blijft zoals het nu is.
Pap wordt ook al 77 en mam is net 80 geworden. Dus leuke vooruitzichten allemaal.