Een reis die begonnen is met ........... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Een reis die begonnen is met ........... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Een reis die begonnen is met ...........

Door: Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

30 September 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een voorspoedige vlucht van Amsterdam naar Houston,ging het in Houston weer mis.

Een vertraging van ruim 2.5 uur.Dus in het totaal ruim 5.5 uur in Houston geweest en van gate 22 naar 17 gestuurd en op het laatste moment naar gate 16. Wat een puinzooi.
Dat hebbben wij weer.
We kwamen s'avonds om 19.00 Las Vegas tijd aan.Bij jullie was het toen 6 uur s'morgens een dag later.Alles bij elkaar zijn we ruim 25.5 uur onderweg geweest van huis uit tot Vegas.
Tot overmaat van ramp was het koffer van Andre kwijt geraakt ergens in Houston op het vliegveld.
De bagage service zou gaan proberen het die nacht nog naar Las Vegas te laten komen.
Met die gedachte zijn we toch nog even wat gaan wandelen en daarna op tijd naar bed gegaan,want we waren helemaal op.
En met de hoop dat jet koffer snel terecht zou komem.

• 04 Oktober 2013 - 08:22

Theo:

Hey, eindelijk actief op waar ben jij .nu... heb iedere dag gekeken of er iets op stond.
    Veel last van de Shut Down daar?

• 05 Oktober 2013 - 04:38

Jeanne:

In Vegas hadden we alleen free wifi bij de buren bij mc drek.dus vandaar dat we hier in Panguitch pas alles erop hebben gezet.
    Verder hebben wij tot op heden weinig last van de shutdown.
    Een voordeel,als je door de parken ,mag rijden mag je absoluut niet stoppen en je hoeft geen 25 dollar tol te betalen,maar door langzaam te rijden kun je evengoed foto's maken. Trouwens het vriest hier overdag en we hebben af en toe sneeuw.Dus is het in de auto lekker warm. We moeten echt wennen aan het temperatuursverschil. Las Vegas ruim 30 en hier minus 4.En we zijn hier al eens geweest.,dus het is niet helemaal onbekend.

Verslag uit: Verenigde Staten, Las Vegas

Las Vegas here we come

Na veel overleg of we dit jaar op vakantie zouden gaan, hebben we begin deze week besloten om toch te gaan. Wij werken er per slot van rekening ook voor, Henk als flexkracht bij DHL en tevens ook meer en meer mantelzorger voor pap en mam, en ik als taxichauffeur en hhv er bij de thuiszorg en mijn werk (hobby) het maken van buffetten voor kleinere groepen. Dus dan is een paar weekjes vakantie wel eens nodig.
En aangezien wij een mooie aanbieding van United Airlines kregen nadat vorig jaar van alles mis ging en een leuke aanbieding van GoAmerika hebben gekregen.viel de prijs achteraf voor 100% mee.
Wij vertrekken 30 September naar Las Vegas, waar we 3 nachten verblijven en van daaruit gaan we weer met een huurauto van Alamo naar Zion National park,Bryce Canyon,Kanab en daar verblijven we ook 3 nachten, dan gaat onze reis naar Flagstaff dit ligt aan de route 66 en niet ver van de Grand Canyon. hier blijven we 2 nachten.Van hieruit gaan we naar Laughlin waar we in een resort nog lekker een paar dagen kunnen relaxen ,hier zijn we ook 2 nachten en van daaruit gaan we dan weer richting Las Vegas waar wew nog 1 nacht verblijven voordat we weer vertrekken richting Nederland. En wat het leukste is, dat onze Andre weer mee gaat, het is hem vorig jaar zo goed bevallen in de USA, dat hij er helemaal weg van is.
En zolang als hij het geregeld kan krijgen mag hij wat ons betrefd met alle liefde van de wereld mee.
Er komt misschien ook wel eens een tijd dat het niet meer gaat, en omdat we in deze regio in 2005 ook al eens zijn geweest en we altijd gezegd hebben dat we hier nog eens terug wilde komen ,ook om onze Andre de omgeving daar te laten zien.
Dus dit jaar bezoeken we de staten: Nevada,Utah en Arizona.
Als ter zijner tijd de hotels en derg. bekend zijn laat ik het jullie wel weten. Maar een nieuw reisverslag is weer in de maak.
Maar eerst komt ook nog een reisverslag van Opa,Oma en mij als we in week 19 weer een aantal daagjes naar Holzgau in Tirol gaan. Tenminste als alles zo blijft zoals het nu is.
Pap wordt ook al 77 en mam is net 80 geworden. Dus leuke vooruitzichten allemaal.