Shoppen - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Shoppen

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

17 Juni 2017 | Verenigde Staten, Atlanta

Vandaag zijn we naar enkele grote shoppingmall geweest , en hebben daar leuke dingen voor onze kleine zonnestraal Bruce gekocht. Daarna zijn we Mexicaans gaan eten. Was echt heerlijk en spot goedkoop. Ook zij we nog een uurtje bij de Osborne familie geweest (ouders van Tipperi). Wat wonen zij prachtig in de bossen. De Eekhoorntjes, chipmunks, konijnen, allerlei soorten vogels en reeën lopen daar rondom het huis. En wat een lieve mensen. S' avonds hebben we over van alles en nog wat gekletst. Nu weten we hoe het echt zit met Trump.En Hoe hij gewoon de grond in wordt geboort door de heren Media. Het zit heel anders in elkaar als wat wij hier in Nederland voorgeschoteld krijgen. We hebben echt nu een hele andere kijk erop. Echt NOS kan ons nog meer vertellen, geloven doe ik niet alles meer. Je moet hier de Southern People eens horen , dan ga je er wel anders over denken. Heel interessant.