De Ewings en de South Fork Ranch. - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu De Ewings en de South Fork Ranch. - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

De Ewings en de South Fork Ranch.

Door: Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

28 September 2015 | Verenigde Staten, Dallas

Vandaag zijn we van Fort Worth via Dallas naar Plano gereden. Daar waren we al om 11 uur vanmorgen en we konden meteen op onze kamer. Nadat we wat gedronken hadden zijn we naar de Ranch gereden waar de serie Dallas is opgenomen met JR Ewing. Dit was maar een kwartier van het motel. En ja hoor hetzelfde als 3 jaar geleden met Graceland van Elvis is het in werkelijkheid kleiner als het in de serie lijkt. Maar door special effects lijkt het heel groot. Maar desondanks is het een heel apart iets dat hier vorig jaar nog opnames zijn gemaakt van Dallas de second generation. Dat hier Linda Gray en Patrick Dufy of te wel Bobby hier nog hebben rondgelopen. En tot voor 3 jaar terug ook nog JR. Wij hebben de tour gedaan en waren daarna vrij om te gaan en te staan. Het huis konden we bezichtigen en alle bijgebouwen op het terrein. Heel indrukwekkend. Om 17.00 waren we weer in het motel. Daarna zijn we een klein hapje gaan eten en vanavond op tijd naar bed. We hebben morgen bijna 400km voor de boeg dus vertrekken we niet te laat. Nog 3 nachten en dan zijn we weer thuis. Allemaal tot morgen voor mijn laatste verslag voordat we vertrekken. Tenminste als de wifi goed is en anders komt dat wel als we weer terug zijn. Oja de foto's van de ranch plaats ik als ik thuis ben want hier in Plano lukt het niet. Wifi is slecht.