Red Bull Air Race - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Red Bull Air Race - Reisverslag uit Fort Worth, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Red Bull Air Race

Door: Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

27 September 2015 | Verenigde Staten, Fort Worth

Vandaag zijn we om elf uur vanmorgen vertrokken naar Motor Speedway Texas.De bedoeling was dat we gewoon wilde gaan kijken maar toen ik vanmorgen aan het googlen was zagen we dat de Red Bull Air Races vandaag gehouden werden. Met deelnemers uit Europa, Japan,Canada en de USA. Dus hebben we maar gegokt of er nog kaartjes waren en zijn wij erheen gereden. En ja hoor ze hadden nog kaartjes. Hadden wij geluk.we waren om 12 uur binnen na de gebruikelijke file bij zo'n evenement. Wat een waaghalzen soms dacht je ze slaan te pletter op de grond met hun vliegtuigje. Echte stuntmannen. In Nederland is het ook een keer geweest maar daar betaalde je scheel voor een kaartje.Hier dus niet.Om 4 uur was het indrukwekkende spektakel afgelopen en zijn we weer terug gereden naar ons hotel. Natuurlijk weer in de file gestaan (kon Nederland wel zijn ).Vanavond weer naar de Cracker Barrel geweest eten en daar liep vanalles mis met wat we besteld hadden. De Manager kwam aan onze tafel om zich te verontschuldigen dat we zolang moesten wachten. In onze ogen viel dat wel mee. Drie kwartier noem ik niet lang maar hier in de USA is het normaal dat je binnen het kwartier tot een half uur het eten hebt. Dus vandaar zijn verontschuldigingen. En toen we wilde betalen kregen we te horen dat we op kosten van de zaak gegeten hadden en dat alles geregeld was door de manager. Dat is nu Amerika. Gisteren hadden we hier ook gegeten en dat hadden we kado gekregen van Tipperi en Craig onze vrienden uit Atlanta. Dus heerlijk gegeten met dank aan Tipperi and Craig and Macie en de manager. Dus dat waren onze dagen hier in Fort Worth. Morgen gaan we naar Plano ongeveer 1.5 uur rijden van hier.Hier zijn we 1 nacht. Omdat we morgen al op de tijd in Plano zijn gaan we de South Ford ranch van de Ewings bezoeken die maar 6 km van ons hotel af ligt. De rest horen jullie morgen wel. Groetjes.