Fort Lauderdale dag 2 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale dag 2 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale dag 2

Door: Jeanne

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

10 November 2014 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

En ja hoor daar is de zon, en hoe,warm,warm ruim 30 graden,heerlijk. Vanmorgen een lekker ontbijt genoten hier in het hotel,daarna even naar het strand geweest en toen zijn we naar fort Lauderdale Beach gelopen. aar zijn wat winkeltjes en je kunt er heerlijk over de pier lopen waar verschillende mensen aan het vissen waren en je kunt er heerlijk op een terrasje zitten. Het was toch nog ruim 4 km lopen maar dat deed ons wel goed hoor,eenmaal daar hebben we wel 2 uur op het terrasje gezeten. Er was zelfs een winkel waar je pups kon kopen en kleding voor honden. Angele ze hadden een Mopshondje, Leukkkkkkkkkkkkkkk en liefffffffff. Ook hadden ze zelfs sieraden voor honden(het moet echt niet gekker worden) . Maarja je ziet hier de mensen die een hondje hebben zelfs met een kinderwagen lopen waar het hondje in ligt.Niet normaal meer. dat krijg je als je in de duurdere wijken van Fort Lauderdale bent en de rijken der aarde hier wonen en hun doggie als hun kindje beschouwen.(Gekker dan gek).Toen we weer in het hotel kwamen na weer 4 km te hebben gelopen, maar vlug de tai voor morgen vroeg al geboekt .ie is er dan ook om 9 uur,zodat we rond half 10 op het vliegveld zijn. Om 11.45 vertrekt ons vliegtuig naar Houston en van daaruit vliegen we naar Amsterdam. Lieve, lieve mensen, ik heb mijn dagboek weer bijgewerkt.Ik heb nog enkele foto's geplaatst,ook die Henk van mij genomen heeft toen ik hem wilde filmen en hij weer eens een gekke bui had ik moet zeggen meestal doe ik het foto en film gedeelte,maar hij knipt ze ook goed(haha). Het laatste gedeelte dat doe ik thuis wel weer.Hopenlijk gaat het deze keer wat sneller als met de heenvlucht.
Tot woensdag als we weer thuis zijn en het dagelijkse leventje weer begint. doei..bye,bye.