Back Home - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Meijel, Nederland van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: jeannehenkgotoamerika

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

22 September 2011 | Nederland, Meijel

nadat we gisteren om 15.45 vertrokken zijn uit Miami,kwamen we vanmorgen nederlandse tijd om 6.25 aan op Dusseldorf airport.
We waren gisteren al om 11.00 vertrokken naar MIA(Miami Airport)met de taxi, en maar goed dat we zo vroeg zijn vertrokken,zo konden we als tweede inchecken op MIA.
Dus hadden we nog de mogelijkheid dat we een plaats bij het raam konden krijgen.
we hadden een Airbus 330, die zo goed als nieuw was en heel veel beenruimte.
De vlucht is heel rustig verlopen, wel een beetje turbelentie,maar dat viel wel mee.
Alleen,slapen ho maar.
Resultaat nu: een jetlag van heb ik jou daar.Normaal slaap ik veel in het vliegtuig,maar volgens mij was het nu te rustig. Je hebt vaak huilende kinderen of luidruchtige passagiers en schijnbaar val ik dan eerder in slaap hoe gek dat ook klinkt.En aangezien deze vlucht zooooo rustig was heb ik nu dus niets geslapen en Henk ook niet.
Maar goed toen we door de douane heen waren(dit keer zonder explosievencheck)was onze Andre er nog niet, die zat ergens in de parkeergarage en was een goed plekje aan het zoeken,maar uiteindelijk was hij er toch nog vrij snel,en de reactie van NU AL? deed ons toch lachen.
Zo snel ging de controle dit keer.
Dus snel naar huis,en in Roermond effe opa gebeld(in opdracht van Andre) dat we er aankwamen.
De koffers binnen gezet toen we thuiskwamen(We misden natuurlijk Cita onze Mechelaar die we 14 jaar gehad hebben en die ons normaal vrolijk en jankend van vreugde ons verwelkomde)en toen naar de buren(opa en oma) die een lekker bakje koffie voor ons klaar hadden staan.En daar was natuurlijk hun Beagle Max,die ons ook verwelkomde(wat het gemis van onze Cita goed maakt)
Na de vele verhalen,snel naar huis,koffers uitpakken en wasmachine aangezet, en toen.......jullie raden het al: even een paar uurtjes naar bed, en ik moet zeggen dat heeft goed gedaan. We zijn nog wel wat duf,maar dat komt wel weer.
Gelukkig heb ik nog tot en met as. dinsdag vrij en Henk nog tot volgende week zaterdag,dus we kunnen rustig herstellen van onze jetlag.Straks nog even naar het plekje van onze dochter Carla(zij was er op haar manier toch weer bij)' en
vanavond begint het klusleven weer,moet nog een beetje doen in het huis van Andre voordat morgen de eerste meubels komen.
Al met al was het een super mooie reis,veel gezien,veel gewandeld en veel lol gehad, en wat niet onbelangrijk is:uitgerust.
Lieve mensen allemaal, ik zet nog een paar foto's bij dit verslag van 'ons'vliegtuig en wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve en leuke reacties, per telefoon,sms,chat webcame en via Waar ben jij nu.
Dit is mijn laatste verslag van deze reis, En wie weet volgend jaar(we hebben al wat vage plannen,maar dat horen jullie ter zijner tijd wel.
Deze site blijft gewoon bestaan en kunnen jullie als jullie zin hebben nog altijd eens de foto's bekijken en de verslagen lezen.
Wij wensen jullie het allerbeste en tot de volgende keer.............
Groetjes van : Jeanne en Henk.

• 22 September 2011 - 21:41

Jan Kujpers: