Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Jeanne Jacobs - WaarBenJij.nu

Mexico

Door: jeannehenkgotoamerika

Blijf op de hoogte en volg Jeanne

12 September 2011 | Mexico, Mexico-stad

Ja mensen we hadden gisteravond weer geluk in het casino weer 20 dollar,gaat goed zo toch. We hebbenleuke tafelgenoten met het eten.
We lachen wat met ze af,het zijn John en Loretta van St.Tomas van Virgin Islands.
En als je praat van een reggea fan dan is John het wel, hij is zelf zanger en heeft verschillende keren op de schepen van de Carnival opgetreden.
ja en dan nu Cozumel,na dat henk geprobeerd had op een ezel te rijden en zijn 2 Amigo's niet kon vinden zijn we met de taxi naar Puerto Maya geweest met de taxi en daar meende iedere Mexicaan ons iets te moeten aansmeren,maar daar zijn we dus niet ingetrapt.(Wel lol gehad).
En na een tropisch buitje(ja kennen ze hier dus ook n niet alleen bij ons) zijn we weer aan boord gegaan.
Morgen weer een dag op zee, dus wasdag voor mij.gelukkig ligt de wasserette tegenover onze hut.
Dus vervelen doe ik me nietVanavond weer het diner met de nodige foto's(we worden nog beroemd) en daarna nog even naar het theater. Wordt vervolgd. Groetjes en Adios van Jeanne en Henk.

• 17 September 2011 - 18:11

Jan Kujpers:

Heel mooi foto`s!!!!!!!!!!!
    Mexico is mooi land maar gevaarlijk voor mij en daarom wil ik volgend jaar niet naar toe.....
    groetjes Jan. mam. pap. Andre. en mijn hond Max

• 17 September 2011 - 22:06

Theo:

Cozumel dus..
    Dat moet jullie nog bekend in de oren klinken,
    Nu zullen jullie wel denken wat l*lt hij nu weer?
    Toen jullie 12.5 jaar getrouwt waren zaten wij ook in Mexico, Cancun.
    Cozumel zijn we toen ook geweest, alsmede ook Isla Mujeras.
    Mooi maar dat is voor ons alweer 20 jaar geleden, voor nu is het opletten dsat Henk geen zadelpijn krijgt, anders moet hij de rest van de vakantie op blaartjes zitten.
    {ps een vliegreis staand volbrengen naar Holland is geen pretjes met die afstand]